ויזה לארצות הברית

פטור מויזה לארה"ב לישראלים – החלום מתגשם!

תוכנית פטור מויזה הגיעה לישראל – והיא מאפשרת לתושבי ישראל לטוס לארצות הברית
לתקופה של 90 יום ללא צורך בויזה.
מעתה אזרחים בעלי דרכון ביומטרי יוכלו לטוס ללא ויזה ורק באמצעות מילוי טופס מקוון במערכת ESTA 
הוצאת הויזה ללקוחות המטייל – היא ללא עלות!


מתכננים טיול לארצות הברית?
התקשרו אלינו 1-700-722-700
הוצאת הויזה לארצות הברית – היא חינם לנוסעי המטייל-אמריקה !

תוכנית פטור מויזה (VWP – Visa Waiver Program) מאפשרת לתושבים מ-40 מדינות שבהסכם ביניהן ישראל לטוס לארצות הברית לצרכי עסקים או תיירות לתקופה של 90 יום ללא צורך בויזה. בתמורה מדינות אלה יאפשרו לתושבי ארה"ב לטוס אליהן לפרק זמן זהה. על הנוסעים להיות בעלי אישור בתוקף מהמערכת האלקטרונית (ESTA) ולעמוד במספר דרישות.
איך מקבלים פטור מויזה?
כל ישראלי שמחזיק דרכון ביומטרי, נדרש להגיש בקשה לאישור כניסה ESTA לארה"ב ולמעשה לוותר על הוצאת ויזה לארצות הברית. אם הבקשה תאושר, תוכלו להיכנס לארה"ב ללא ויזה וזאת על ידי אישור ESTA שיאפשר לכם שהות של עד 90 יום בארצות הברית באופן רצוף.
מי אינו צפוי לקבל את אישור הפטור מויזה?
כל מי שסורב בעבר לויזה ו/או בעל עבר פלילי ו/או בעל היסטוריה שלילית עם ארה"ב (גירוש, ביטול ויזה וכו') ו/או שאינו מחזיק בדרכון ביומטרי ו/או אנשים אשר ביקרו בקובה.
מהי מערכת ESTA?
esta – electronic system for travel authorization זוהי מערכת שאחראית על סינון בקשות לנסיעה לארצות הברית, התוכנית מוכרת גם בתור תוכנית פטור מויזה לארצות הברית לבעלי דרכון ביומטרי. כל מי שמתכנן לנסוע לארה"ב צריך לקבל את אישור הנסיעה דרך המערכת, האישור מאפשר עלייה למטוס אך אינו מהווה אישור כניסה אוטומטי לארצות הברית.
עליכם להחזיק בדרכון ביומטרי ישראלי, כאמור מטרת הביקור שלכם צריכה להיות לצרכי עסקים או תיירות בלבד, עליכם להיות ללא עבר פלילי ובנוסף עליכם להציג כרטיס טיסה חזרה לארץ או לטיסת המשך. במידה ולא עמדתם באחד מהתנאים עליכם להגיש בקשה לויזה באופן רגיל באמצעות שגרירות ארה"ב בישראל.
חשוב לציין כי כל אדם אשר סורב בעבר לויזה אינו צפוי לקבל את האישור ESTA החדש לארה"ב.
בנוסף, כל טעות במילוי טופס ESTA תגרור פסילה ולאחר מכן חובה להגשת בקשה לויזה באמצעות שגרירות ארה"ב בישראל. למעשה אישור הכניסה ESTA לארה"ב הינו פריבילגיה. ומי שאינו עומד בתנאים שלו נדרש להוציא ויזה "רגילה".
דרישות דרכון עבור תוכנית פטור מויזה
לא כולם יוכלו ליהנות מפטור מויזה, זאת בעקבות סוג הדרכון הקיים ברשותם. במילים אחרות, ישראלים שאין ברשותם דרכון ביומטרי ככל הנראה לא יוכלו לקבל ויזה לארה"ב ולא יכללו בתוכנית הפטור.
תוכנית הפטור מויזה לישראלים אושרה – מה ההבדל בין ויזה לאישור ESTA?
כל אחד מכם יצטרך לבדוק מה היתרונות והחסרונות של כל אפשרות ובהתאם לבחור את האפשרות המתאימה לו.
פטור מויזה לארה"ב – כאן מדובר על תכנית פטור מויזה (VWP) שתאפשר לאזרחי מדינת ישראל לבקר בארצות הברית לתקופה של עד 90 ימים ללא הצורך בויזה. חשוב לדעת שבדומה לויזה לארה"ב, לא כל הישראלים יהיו זכאים להשתמש בפטור זה. אותם ישראלים שיהיו זכאים להגיש בקשה אלקטרונית לשהייה בארצות הברית (ESTA) יצטרכו להיות בעלי דרכון ביומטרי הכולל שבב אלקטרוני, ללא עבר פלילי או בעייתי בארה"ב וסיבת נסיעתם תמיד תהיה למטרת עסקים, תיירות או מעבר למדינה אחרת.
ויזה לארצות הברית לישראלים – בניגוד לאותו פטור מויזה לארה"ב לישראלים אשר מאפשר שהות של שלושה חודשים, הויזה שתינתן לכם היא לרוב לתקופה ארוכה יותר וכאן היתרון הגדול. בנוסף, נכון להיום יש אפשרות לקבל ויזת משקיעים E2 המאפשרת שהות בארצות הברית ועבודה בארצות הברית למטרת פתיחת עסק או פיתוח של עסק קיים. לכן, התחזית היא שישראלים רבים עדיין יעדיפו אפשרות זאת על פני פטור מויזה לארה"ב לאזרחים ישראלים.
ישנם יתרונות וחסרונות במידה ואזרחי מדינת ישראל לא ידרשו להנפיק ויזה לארה"ב, אלא יבצעו הליך מקוון מול שגרירות ארה"ב. מצד אחד הליך הנפקת הויזה יהיה יעיל ומהיר יותר עבור ישראלים אך מנגד, יתכן ופרטי הויזה מיועדת ישתנו בהתאם להנחיות מטעם ממשל ארה"ב.
לסיכום, עד אותו יום שבו ישראל תיכלל ברשימת אותן מדינות שזכאיות לדרוך על אדמת ארה"ב, ישראלים זכאים לסוגים שונים של ויזות לארה"ב וזאת על מנת ליהנות ופעמים רבות אף לעבוד ולהשקיע בעסק בארצות הברית.
נשמח לעזור לך בהנפקת אישור הכניסה החדש.

שאלות נפוצות:

את האישור או הסירוב של ESTA מקבלים תוך 72 שעות.

אישור ESTA תקף לשנתיים – מומלץ להוציאו קרוב למועד הנסיעה.

כל נוסע בעל דרכון ביומטרי ישראלי הנוסע לכל מטרה, כולל חניית ביניים, חייב באשרת כניסה
כלשהיא.

בחזית הדרכון על הכריכה, ומתחת למילה דרכון כתובה המילה Passport
מתחת למילה זו מופיע מלבן אשר בתוכו עיגול קטן ובוכו שבב אלקטרוני – זהו האישור כי מדובר
בדרכון ביומטרי.

כל אדם בכל גיל המעוניין להיכנס לארצות הברית למטרת תיירות, עסקים או חניית ביניים מחויב
באשרת כניסה .

בעת הנחיתה בארצות הברית יחליט פקיד ההגירה בביקורת הגבולות האם לאשר או לסרב את
הכניסה לארצות הברית.

האישור ניתן חינם לנרשמים לטיולי המטייל.

במקרה של שהייה מעל 90 יום , תזדקקו לויזה מסוג אחר.

כל נחיתה/ עצירה בארצות הברית מחייבת אשרת כניסה.

בעלי ויזה תקפה אינם זקוקים לאשרת ESTA.

תמיד מומלץ שיהיה בידך אישור ESTA מודפס.

כל מי אשר בקשתו לויזה סורבה בעבר, אינו צפוי לקבל אשרת ESTA החדשה לארצות הברית.

 קיבלתם סירוב לאשרת כניסה ESTA , נסו להתקבל לראיון ואשרת כניסה / ויזה רגילה בשגרירות
האמריקאית.