מה אומרים על המדריכים שלנו

"

למיכה פרידמן היקר!
תודה מקרב לב ❤ על הדרכה מקצועית מהנה מעניינת חוויתית ומרתקת באתרים החשובים וההיסטורים של מזרח ארצות הברית
אתה מדריך מקצועי בעל ידע רב ברקע ההיסטורי של ארצות הברית .
אהבנו את האיכפתיות שלך, הדאגה לכל אחד ואחת,
שמחת החיים שלך וההומור הוסיפה לטיול מהנה ומעניין!
אין ספק שלמדנו ממך הרבה מיכה היקר
אשרי החברה - חברת המטייל
שיש לה מדריך כמו מיכה פרידמן היקר ❤
בהערכה ובהוקרה קבוצת מטיילים תאריך 7/7/2024  -  11/7/2024

"

מיכה שלנו !
מי היה מאמין שלפני זמן לא רב היית שם של מדריך טיולים בארה ב, וכעת אדם שהוא בשבילנו עולם ומלואו. סה״כ שלושה שבועות אך התחושה שמה שעברנו יחדיו לא ניתנת לקימוט בזמן. אז ננסה לסכם: לרוב, קבוצות מתלוננת שהמדריך לא עושה ולא ולא ולא… במקרה שלך ההפך הוא הנכון - בעיקר עשית יזמת ראית רק אותנו ולא אף אחד ממטר, בלי חשבון ועם זמינות אינסופית, אנרגיה בלתי נדלית, שיק אמריקאי וחוצפה ישראלית חיננית אשר כבשה את ליבנו. רוחב ידיעותיך, היכרותך עם ג״ג היסטוריה כלכלה ותרבות הרשימו ובעיקר עניינו והפעימו בכל פעם מחדש. שיתפת אותנו, בכנות ובהומור האופייני לך, בחייך בחירותיך משפחתך ותפיסות עולמך, וכל זה תוך הומור עצמי מבריק. להוביל טיול שכזה נדרשים עצבים מברזל כמות הלוגיסטיקה וההכלה האנושית גדולים מאוד. אין רגע דל ולמרות זאת עשית זאת בענק !

מדריך המכיר את החומר, בעל ידע נרחב והמכוון את הקבוצה בכוח אישיותו ולא בכוח סמכותו. מקפיד על לוחות זמנים יצירתי ועם יכולת לנהל ולגבש את הקבוצה, מקצועי וענייני וכמובן כל כולו אש בוערת, שפיו וליבו שווים.
בזכותך החוויה של להכיר את אמריקה היתה מרהיבה וללא דופי!
עדי ביבס
המטייל - San Francisco
המטייל - פסל החירות

"

לכבוד חברת המטייל
יצאנו לטיול מזרח ומערב ארצות הברית ב 6.7.23 עד 24.7.23 נהנו מאוד מהאורבניות והעיר במזרח, הנוף והטבע במערב. שילוב שיצר חוויה מושלמת.

ברצוננו לשבח את תפקודם של שני המדריכים שליוו אותנו - מיכה פרידמן - מזרח ארה"ב דרור עינב – מערב ארה"ב שניהם ליוו אותנו לאורך כל הטיול בצורה מקצועית, גילו ידע ובקיאות בכל הקשור לארצות הברית וגם הרבה מעבר.
בעלי יחסי אנוש מעולים, יצרו קשר מיידי עם חברי הקבוצה וידעו ברגישות לחבור לכל אחד ואחת.

נענו בשמחה לכל בקשה ונתנו מענה בצורה מיטבית ומספקת. היו נגישים וסבלניים. אהבתם לזולת ניכרת! תשוקתם לעשייתם רק העצימה את הנאתנו, הכל נעשה מכל הלב והנשמה! אנחנו זכינו! וגם אתם!
דניאל ושרון שריקי
הפלגה

"

זו לא הפעם הראשונה שאני נוסעת עם קבוצות מטעם העמותה אבל הפעם הטיול התעלה .
מעל לכל ראשית כל הארגון מהתחלה ועד הסוף מתחיל בחגית שדאגה שכל אחד ואחת לקבל את היחס ויהיה מרוצה(זה לא מובן מאליו) וכל אחד שידו היתה בטיול הנפלא.
וכמובן האנשים שבלעדיכם זה לא יכול היה לקרות - המדריך תמיר עם הידע הרחב שלו והרגישות בעזרה לכל מי שחפץ.
היה פשוט טיול מ ו ש ל ם.
תמשיכו להיות כמו שאתם ותראו תמיד את חצי הכוס המלאה ושנתראה בשמחות ובטיולים בהמשך
❤אוהבת את כולכם
עדנה

"

השתתפנו בטיול מאורגן מטעם המטייל , "מזרח מושלם קצר " באמריקה בהדרכתו של משה ארנון.
בעלי ואני מבקשים להביע הערכתינו הגדולה למשה היקר , שמהרגע הראשון, היה מקסים , מקצועי וסבלני.
לכל אורך הדרך, היה ניכר הרצון שלו להפוך את הטיול לחוויה בלתי נשכחת והוא בהחלט הצליח בכך . צברנו הרבה חוויות מהנות ומרגשות שיחרטו בראשינו כזכרונות מתוקים לעד. בזכות הידע הרב של משה והדרך המעניינת שבה שיתף אותנו, למדנו ממנו הרבה דברים שלא ידענו ולא הכרנו בעבר.
אחת החוויות המשמעותיות שנחרטה בזכרוננו, היתה המפגש עם איש נחמד מכת האמיש שאירח אותנו בביתו ואיפשר לנו לחוות מקרוב את ה"תופעה." זה היה מרתק !
הצלחת הטיול האווירה הטובה שהיתה, הותירה בנו טעם של עוד ובע"ה בשנה הבאה, אין ספק שנשוב וניפגש בטיול ליעדים אחרים באמריקה ועד אז, נמליץ בחום על טיולים דרכיכם.
בהזדמנות זו, אבקש לציין לשבח גם את הרמה המעולה של בתי המלון בהם שהינו לכל אורך הטיול ואת האוטובוס המרווח ואיך לא !!! את הנהג הכי מצחיק שניתקלנו בו עד היום, סטיב היקר שהיה מקסים ביותר .
ליזי ושלתי לוי

"

המון תודה לחברת המטייל לפז שקד המדריך האחד והיחיד.
גם נהג גם מדריך.

תודה על הטיול המהנהשישה ימים כל המזרח ניו יורק לניאגרה אלף האיים ניו גרסי פילדלפיה וושינגטון, מאוד מאוד יפה יש לכם נציג חבל על הזמן בניו יורק שעושה עבודת קודש נותן לאנשים להנות
כל הכבוד לו, אני מודה לכם תודה
מאיר פרץ
ניו יורק

"

אייל שלום
רצינו להודות לך מקרב לב על התקופה שליווית אותנו. היית מדריך מקצועי, חבר, איכפתי ורגיש, הנעמת את זמננו ע"י שירים יפים, שיחות והסברים מעניינים, נעמת לנו מאוד. דאגת לענייני בטיחות ושהכל יעבור בשלום בלי לעגל פינות.
דאגת לנו למדריכים מצוינים ודאגת שנקבל שירות טוב ויחס של VIP
ידעת ברגישותך ובתבונתך באטרקציות השונות להתאים את הטיול למשפחתנו ולא חסכת מעצמך כל מאמץ

תודה
מעריכים ואוהבים מיכל, דוד, לירון, עידן ושקד
המטייל - קליפורניה

"

יוספה שלום רב
היום חזרנו מהטיול בארה"ב (מזרח ומערב) נרגשים מהחוויות, האתרים, הנופים והאנשים שליוו אותנו מטעם חברתכם
תודה רבה על טיפולך המסור והיחס האישי, על התשובות והעיצות שנתת בכל פנייה בהתארגנות ובהזמנה
תודה ענקית למדריך משה ארנון שהדריך במזרח מתוך אהבה למקצוע והבנת המטיילים מלבד הפרטים ההיסטוריים נתן רקע כללי להבנת האוכלוסיה והמדינה, דאג לפרטים הטכניים של סידורי מלונות, עמידה בלו"ז בצורה מקצועית .ביותר היה קשוב למטיילים וידע להמליץ באופן אישי על אתרים וטעימות ששודרגו את החוויה

תודה רבה לנהג שנסע מרחקים עצומים בנהיגה בטוחה, העמיס מזוודות בכל יום בטיול האינטנסיבי והכל בחיוך מאיר עיניים מבוקר עד ערב STEEVE STRONG
תודה רבה! רבה ! למדריך דרור שליווה אותנו במערב חוויה בפני עצמה ליסוע מרחקים עצומים , עם מדריך ונהג מקצועי מאוד ,בשני התחומים
דרור שחי בארה"ב השלים את התמונה ונתן לנו המטיילים נקודות מבט שונות ותשובות לכל שאלה, בנה לו"ז נכון שאיפשר לנו להינות מהנופים המדהימים
מקווים להמשיך ולגלות את אמריקה בזכותכם, השארתם טעם לעוד
שלמה ובת-שבע רוטפלד

"

רציתי להגיד תודה רבה על טיול מתוכנן ומתוקתק להפליא מהצד שלכם בחלק של הטיול המאורגן,
מסלול נפלא עם שקד שהוא עילוי אמיתי הן - בהיבטי ידע והן ביכולות הדרכה בחלק של תכנון הטיסות, העברות, בתי מלון.
הכל עבד מצויין, ללא שום - תקלה, כל העברה הנהג חיכה לנו מבעוד מועד בקיצור,
מעבר להנאה והחוויה של הטיול עצמו, החלק שלכם כחברה נותנת שרות, הוסיף ו"תפר" את כל השבועיים האלה כמוצלחים ביותר.
ערן וטל כץ

"

בתאריך ה- 22/7 יצאתי עם בתי לטיול דרככם ל5- ימים לקנדה, וושינגטון ופנסילבניה.
המדריך בטיול היה משה ארנון וההדרכה שלו היתה מאוד מעניינת ומרתקת.
למשה ידע נרחב והוא מוסיף סיפורים מעבר להיסטוריה של האתרים והדרך איתו עברה בצורה מהירה ונהדרת בנוסף הוא בנאדם ועשה הכל בכדי להתחשב בכל אחד מאנשי הקבוצה וכדי שלכולם יהיה נעים ונוח.
ממליצה מאוד על משה כאדם ומדריך אין ספק שהוא עשה את הטיול
רינת וולפין
המטייל - גראנד קניון
אמריקה הקסומה והקניונים

"

שלום רב.
ברצוני לציין לתפארת את שני המדריכים הנפלאים שקד פז ומשה ארנון שבזכותם זכינו לטיול מופלא מלא בידע ותובנות במנהטן וצפון אמריקה בחודש יולי.

המדריכים הפגינו ידע רב ועשיר והיו רגישים . מאוד לקבוצה. יישר כוח כן יירבו מדריכים כאלו
ירון כהן

"

יוספה, שלום רב
רציתי להודות לך "למטייל" בשמי ובשם בני משפחתי על טיול מהנה באופן יוצא מן הכלל
הטיול כלל מספר רב של אזורי תיירות שנבחרו בתשומת לב ובהחלט היו מעניינים בעוד שבמחשבתנו חלקו הראשון של הטיול היה מיועד לי ולאשתי וקצת פחות לילדי שבנו בעיקר על אורלנדו שמחנו להתבדות ולגלות בזמן אמת שילדנו נהנו מאד מחלקו התיירותי של הטיול.
תרומתו של משה המדריך להנאתנו הייתה בעלת משקל רב ומשמעותית.
הדרך הארוכה ולפעמים הלא פשוטה, יכולה הייתה להפוך בקלות לקשה מנשוא.
משה ידע לצקת תוכן בכל המראות שנשקפו לעינינו מחלונות האוטובוס, לספר סיפורים, להצחיק, לתת טיפים בכל הקשור להתנהלותנו, לגשר בין הדרישות השונות של האנשים לקניות אל מול לו"ז הטיול והאתרים ולא פחות חשוב להנעים את זמננו בנסיעות הארוכות וכו' כל זאת תוך הקפדה על התייחסות עניינית לכל דרישה מכל אדם, בסבלנות, סובלנות וסבר פנים תמיד נוח.

משה בהחלט הנהיג ושלט בקבוצה ודאג שנספיק לראות את כל המתוכנן ומעבר לכך בנוסף אני רוצה להודות לכם על מוקד התמיכה 24 שעות, על המענה המהיר והתמיכה שליוותה אותנו במהלך הטיול כולו מתחילתו ועד סופו.
משפחת אלביליה יום-טוב, איריס, שיר, אלה ואריאל